Μπιφτέκια super food με λαχανικά και πουρέ λαχανικών

Αν λατρεύετε τα μοσχαρίσια μπιφτέκια αλλά τα θέλετε πιο υγιεινά και διαφορετικά, ακολουθήστε αυτή τη συνταγή με τα super foods.

Υλικά Συνταγής

    1 κιλό μοσχαρίσιο άπαχο κιμά
    1 ντομάτα τριμμένη
    2 κρεμμύδια τριμμένα
    2 καρότα τριμμένα
    2 κολοκυθιά τρυφερά τριμμένα
    2 πιπεριές κόκκινη και κίτρινη τριμμένες
    4 κ.σ. νιφάδες βρώμης (ή ψίχουλα από ψωμί χωρίς γλουτένη ή βρασμένο φαγόπυρο ή βρασμένη     κινόα)
    4 κ.σ. ξίδι
    1 κ.σ. ρίγανη
    2-3 κ.σ. μαϊντανό και φρέσκο δυόσμο
    αλάτι
    πιπέρι

πουρές λαχανικών για το σερβίρισμα
    
ανάμεικτη πράσινη σαλάτα για το σερβίρισμα

Εκτέλεση

Για τα μοσχαρίσια μπιφτέκια, βάζουμε σε ένα μπολ τον κιμά και περιχύνουμε με το ξίδι. Τρίβουμε τα λαχανικά, προσθέτουμε τα μυρωδικά και τις νυφάδες και αλατοπιπερώνουμε. Ζυμώνουμε για αρκετή ώρα τον κιμά μέχρι σχεδόν ν’ αλλάξει χρώμα. Αφήνουμε τον κιμά σκεπασμένο στο ψυγείο για 30΄.

Πλάθουμε 5 μεγάλα μπιφτέκια και τα πατάμε ελαφρά στις παλάμες να πλατύνουν. Ζεσταίνουμε αντικολλητικό τηγάνι χωρίς λιπαρή ουσία και ψήνουμε τα μπιφτέκια 5΄ από κάθε πλευρά.[argiro.gr]